FESTA DE L’ESPORT AL BOGATELL

Posted on

 

18 DE JUNY DEL 2016

Ja podeu apuntar el vostre fill/a a provar l’extraescolar esportiva que més li agradi

 

Hola, famílies,

 

Com ja us vam informar anteriorment, el dissabte 18 de juny celebrarem per 4t any consecutiu la Festa de l’Esport al nostre col·legi.

 

Aquest any busquem que sigui més participativa que mai, i per això volem que tots aquells nens que vulguin provar una extraescolar esportiva tinguin l’oportunitat de fer-ho.

 

Com ho farem??

 

Hi haurà dues exhibicions o “Masterclass” de dansa i de taekwondo.

 

Una hora d’activitats d’iniciació esportiva orientada als més petits, de P3 a P5.

 

Partides d’escacs en les quals podran jugar amb els seus companys.

 

Tots aquells nens i nenes que vulguin jugar a futbol, bàsquet o hoquei (cal portar de casa patins, proteccions i casc) i que de forma habitual no facin l’extraescolar al nostre col·legi, podran formar equips amb companys que tinguin més experiència, ja que es faran equips mixtos intentant que vagin compensats per edat i nivell.

 

Exhibicions i proves d´esports “nous”: Skate&Roller, Fut-toc, DapoStar i Slackline.

 

I naturalment, com altres anys, exhibicions de patinatge, dansa, taekwondo i partits d’hoquei, a més de jocs i activitats orientades a cada edat, amb diplomes per als nostres esportistes, i per recuperar forces un esmorzar a base de fruita fresca.

 

Per inscriure-s’hi cal enviar un correu a la Susana de l’Ampa, amb el formulari adjunt emplenat, abans del divendres 10 de juny.

 

ampaceipbogatell@gmail.com

 

 

No us ho perdeu i apunteu-ho a l’agenda!!

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s