Cal educar en la sexualitat des de la primera infància?

Posted on

Com eduquem la sexualitat i l’afectivitat dels nostres fills i filles?Cal educar en la sexualitat des de la primera infància?

Taller a càrrec de Noemi Elvira Marín, psicòloga i antropòloga, especialista en promoció de la salut sexual i afectiva entre joves, dones i famílies. Durant el taller:

  • Parlarem del concepte de sexualitat i aquells aspectes de la sexualitat de nens i nenes que ens preocupen.
  • S’oferiran eines per a l’educació sexual i afectiva.
  • S’adaptaran els continguts a les edats dels fills dels assistents (3-12 anys, per això és important que confirmeu la vostra assistència i indiqueu l’edat de les vostres criature)

Dijous 4 de febrer a les 5 de la tarda.

Cal confirmar l’assistència a ampaceipbogatell@gmail.com i avisar si us fa falta servei de casal per als vostres fills/es durant el taller.

L’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears ofereix formació gratuïta sobre educació sexual per a pares i mares d’escoles d’infantil i primària. Logo APFCiB

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s