És normal que les nostres filles vulguin ser princeses i els nostres fills pirates?

Posted on Updated on

Princeses i piratesDavant de les desigualtats, els estereotips, els models de relació, el llenguatge de l’entorn, com podem contribuir a una educació no sexista de les nostres criatures? Quin paper té la família a l’hora de prevenir la violència de gènere?

Tractarem aquests temes al taller És normal que les nostres filles vulguin ser princeses i els nostres fills pirates? el dimarts 26 de gener a les 5 de la tarda. 

Atenció! Cal confirmar l’assistència a ampaceipbogatell@gmail.com i avisar si us fa falta servei de casal per als vostres fills/es durant el taller.

Xit_Bogatell_princeses_pirates_2016_bo

Taller organitzat per l’Escola de mares i pares de l’AMPA i la Plataforma contra la violència de gènere, dins del programa Trenquem el silenci.