Preparem-nos: arriba el Carnestoltes!

Posted on Updated on

Carnestoltes 2016

Sa Majestat Carnestoltes té el plaer d’anunciar-vos que la nostra escola participarà de nou a la Rua del Poblenou el proper 6 de Febrer!!!!!

Aquesta és una rua popular on escollim una disfressa única per tota l’escola, decorem un camió que seguirem tota la rua i ballem al ritme de la música que més ens agrada.

Aquest any hem demanat l’ajut dels alumnes per decidir el tema de la rua. De les opcions que els hem proposat relacionades amb la diversitat, que és la temàtica del projecte global de l’escola. els alumnes van seleccionar majoritàriament la diversitat del fons marí.

Amb aquesta pauta la comissió de carnestoltes ha treballat la disfressa, que aquest any té com a títol:

Save the oceans – Salvem els oceans

Una mica més de informació pels que voleu participar:

La Rua és a la Rambla de Poblenou, el dissabte 06/02/2016 a la tarda.

  • Els nens han d’anar acompanyats d’un adult o més, que serà o seran el seus responsables.
  • La disfressa és comuna per tots els participants adults i nens.
  • La informació de la disfressa es donarà la setmana vinent o l’altra amb els detalls
  • Els materials per la disfressa els proporciona la Comissió de Carnestoltes.
  • Cada família elaborarà les seves disfresses a l’escola un dissabte previ a la rua. També es poden preparar a casa.
  • El cost de la disfressa es preveu entre 3 – 4 € per persona.
  • També poden participar disfressats familiars i amics d’alumnes del Bogatell

ANIMEU-VOS EN AQUEST VIATGE MÀGIC PEL FONS MARÍ!!!!!!

Fins aviat,

Sa Majestat Carnestoltes