ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 15-16
Benvolgudes famílies,
Tot seguit us adjuntem el full d’inscripció a les activitats extraescolars, casals de matí i tarda per al proper curs 2015-2016. Per formalitzar la matrícula podeu enviar el full d’inscripció per correu electrònic a ampaceipbogatell@gmail.com o bé deixar-lo a la seu de l’AMPA.
Les activitats que s’ofereixen es plantegen en general per a grups de entre 12 i 15 nens i nenes, amb algunes excepcions segons l’activitat. Si no hi ha uns mínims per grup, l’AMPA es reserva la possibilitat d’anul·lar o reestructurar l’horari per tal que l’activitat no resulti deficitària.
La matrícula romandrà oberta del dimecres 17 de juny al divendres 10 de juliol.
Recordeu que per matricular-se a les activitats extraescolars i casals cal ser soci de l’AMPA.
- Les activitats extraescolars començaran el 14 de setembre i finalitzem el 21 de juny.
- Música: Per tal d’organitzar els grups de nens i nenes que fan instrument a l’escola de música us demanem que, si ja vau fer l’activitat l’any passat, ens digueu si voleu continuar a la mateixa hora; en aquest cas podeu conservar l’horari el proper curs 2015-2016. Els nens i nenes que comencen aquest any o els que vulguin canviar l’horari ens heu de dir dues o tres opcions de les que s’ofereixen. Organitzar aquests grups és una tasca complexa i demanem la vostra col·laboració.
- Natació: és fa al poliesportiu Nova Icària, en el full adjunt trobareu dies i horaris, els alumnes aniran a peu acompanyats per els seus monitors i tornaran a l’escola al voltant de les 18.00 h, places limitades, rigorós ordre d’inscripció.
Novetats importants
- Robòtica: Activitat que fomentarà la creativitat, autonomia i sentit analític dels nens a través del joc i la tecnologia.
- PIM PAM PUM, famílies!!!: Sessió setmanal d’una hora. Cada setmana una família serà l’encarregada de proposar i organitzar el joc, taller o activitat. L’objectiu és crear un espai on els pares comparteixin amb els seus fills un temps de joc i alhora van coneixent les altres famílies. Tots els nens participants han d’estar acompanyats d’un adult soci de l’AMPA.
- Canvis en l’activitat de casal de tarda: Seguint la petició de l’assemblea ordinària de desembre de 2014 s’han buscat mesures per garantir la viabilitat econòmica del casal de tarda, que pateix un fort dèficit. Fins el curs 2014-2015 l’hora d’abans i desprès d’una extraescolar era gratuïta, el proper curs 2015-2016, la família que deixi al seu fill/a al casal finalitzada l’extraescolar haurà d’apuntar-lo al casal de complement, que te un cost reduït.
- En relació a la necessitat d’inscripció al casal complementari s’arrodoneix la duració de les activitats de mitja hora a una hora de i les d’una hora i mitja a dues hores.
ALTRA INFORMACIÓ
- Horari AMPA fins l’inici de curs
De 9 a 11 h des del 22 de juny fins al 10 de juliol ; de 9 a 14 h del 1 al 10 de setembre.
(el divendres 26 de juny i el dijous 2 de juliol l’AMPA romandrà tacada)
2.Recordeu que el curs comença el dilluns 14 de setembre
3.Menjador i espai de migdia
Recordeu que cal que formalitzeu l’alta per a aquest servei en cas que no hagueu estat usuaris del menjador durant el mes de juny de 2014. Si heu estat usuaris del menjador durant el mes de juny de 2015 es donarà per renovada l’alta automàticament per al proper curs 2015-16.
- Venda de llibres
Divendres 3 de juliol, a la seu de l’AMPA, de 9 a 13 h i de 15 a 18.30 h, és farà la prevenda: les famílies faran el pagament ara, en efectiu o amb targeta de crèdit. Els llibres s’hauran de recollir el dia 7 de setembre, de 9 a 14 h i de 16 a 18.30 h, el personal de l’Abacus farà la distribució al menjador de la nostra escola.
Les famílies sòcies de l’AMPA tindran un descompte del 17,50% per els alumnes d’infantil, i un 22% per els alumnes de primària.
Les famílies que optin per no comprar els llibres el dia 3 de juliol hauran de comprar l’agenda escolar a la seu de l’AMPA, a partir de l’1 de setembre. Recordeu que les agendes són obligatòries de 3r a 6è.
Molt important: recordeu que els llibres de text estan socialitzats de 3r a 6è de primària i són propietat de l’escola, us preguem retorneu els llibres abans de finalitzar les classes el dia 19 de juny, així els vostres companys i vosaltres mateixos els trobareu a la classe el primer dia de curs.
demanem La vostra Col·laboraciÓ
La gestió de les activitats extraescolars, així com dels casals de matí i tarda i de l’espai de migdia és, com sabeu, una tasca complexa i prou important perquè es faci de la millor manera possible. Vosaltres, pares i mares, ens podeu ajudar molt en aquesta tasca. Com?
- Compliu els terminis de matriculació que s’estableixen.
- Consulteu la normativa que adjuntem.
- L’única forma de pagament dels serveis que ofereix l’AMPA és per domiciliació bancària.
Molt important: s’ha d’omplir el full de les dades bancàries que adjuntem, en el cas de canvi en el número de compte, no serà necessari si són les mateixes.
Podeu passar per l’AMPA, enviar-nos l’actualització per correu electrònic a ampaceipbogatell@gmail.com
- Feu-vos socis actius de l’AMPA!. És molt important que tots hi participeu per poder organitzar i gestionar els projectes que té l’associació. Comptem amb vosaltres perquè els nostres fills i filles tinguin una escola cada dia millor.
Per a més informació sobre les activitats, la indumentària i el material que cal portar, podeu consultar el web de l’AMPA: http://www.ampaescolabogatell.wordpress.com
Gràcies i bon estiu a tothom!!!
Junta AMPA Bogatell
Barcelona, 17 de juny de 2015
Modelo_orden_domiciliacion_CORE_C50-1