25è Aniversari dels Drets dels Infants
Benvolgudes famílies,
Amb motiu del 25è Aniversari dels Drets dels Infants la propera setmana, entre dilluns 17 i dijous 20 de novembre, tots els alumnes de Primària que es queden a dinar a l’escola podran fer diferents activitats relacionades amb aquest tema.
Per tant, durant aquests 4 dies, totes les activitats que es faran aniran enfocades entorn d’aquesta temàtica. A inicis de setmana trobareu cartells penjats a les diferents portes de l’escola on s’anunciaran les diferents activitats que es realitzaran.
Els alumnes de Parvulari faran les activitats habituals programades.
Activitats que es duran a terme al menjador amb motiu del 25è Aniversari dels Drets dels Infants.
Tots els alumnes de 1r a 6è que ho desitgin podran participar a qualsevol de les 4 activitats programades per cada curs. En cas que vulguin participar a totes 4 activitats, podran fer-ho participant cada dia a una diferent.
Dilluns, un cop passem la projecció “Quins són els Drets dels Infants?”, tots els nens/es podran inscriure’s a l’activitat/s que vulguin en el dia de la setmana que vulguin.
Per últim us adjuntem un link amb informació del Projecte que està portant a terma Fundesplai en nombrosos casals i escoles referent a aquest tema. http://projectes.fundesplai.org/dretallleure/
Coordinador menjador
Xavi Redón
Equip de monitors i monitores