Venda de llibres
Dijous 10 de juliol, a la seu de l’AMPA, de 9 a 13 h i de 15 a 18.30 h, és farà la prevenda: les famílies faran el pagament ara, en efectiu o amb targeta de crèdit. Els llibres s’hauran de recollir el dia 8 de setembre, de 9 a 14 h i de 16 a 18.30 h, i el personal de l’Abacus farà la distribució al menjador de la nostra escola.
Les famílies sòcies de l’AMPA tindran un descompte del 17,50% per els alumnes d’infantil, i un 22% per els alumnes de primària.
Per si és del vostre interès, us informen que els descomptes que aplica Abacus al seus socis en el cas de que optin per adquirir els llibres a les seves botigues directament i no a la seu de l’AMPA són del 5% per els llibres d’infantil i del 20% per els llibres de primària, per tant les famílies interessades haurien de ser sòcies de la cooperativa Abacus.
Les famílies que optin per no comprar els llibres el dia 10 de juliol hauran de comprar l’agenda escolar a la seu de l’AMPA, a partir de l’1 de setembre. Recordeu que les agendes són obligatòries de 3r a 6è.
Molt important: recordeu que els llibres de text estan socialitzats de 3r a 6è de primària i són propietat de l’escola, us preguem retorneu els llibres abans de finalitzar les classes el dia 20 de juny, així els vostres companys i vosaltres mateixos els trobareu a la classe el primer dia de curs.
NOVETAT: a partir del curs 2014-2015, cada família adquirirà a l’AMPA un folre per cada llibre socialitzat i s’encarregarà de substituir l’antic pel nou. Serà una bona manera de prendre consciència de la importància del programa i de contribuir al seu bon funcionament!